Shop Mobile More Submit  Join Login
:poptard: by Miamoto :poptard: by Miamoto
The idea for this came as the result of spending too much time on dAmn. It's quite self-explanatory; reminds me of the "slow" emote. :slow: Might come in handy when calling someone a poptard. :D
Add a Comment:
 
:iconvalleyclan1:
ValleyClan1 Featured By Owner Jul 7, 2015
May I use this cutie for my page?
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Aug 8, 2015  Student Interface Designer
Sure!
Reply
:icontheblackpantherrules:
TheBlackPantherRules Featured By Owner Jun 30, 2013  Professional Filmographer
:slow:
Reply
:iconmarykatemass:
MaryKateMass Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist General Artist
can i use him in a icon??? i send it to you.
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Jun 7, 2011  Student Interface Designer
Probably, what sort of icon?
Reply
:iconmarykatemass:
MaryKateMass Featured By Owner Jun 7, 2011  Hobbyist General Artist
sorry, i used something else. don't need it anymore.
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Jun 8, 2011  Student Interface Designer
Okay, sweet
Reply
:iconmarykatemass:
MaryKateMass Featured By Owner Jun 8, 2011  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconwolf-kitsune-sensei:
Wolf-Kitsune-Sensei Featured By Owner Apr 19, 2010
OMG this is the bestest eote I have ever seen in the history of the WORLD!!! X3
Reply
:iconprobablynotapoptart:
probablynotapoptart Featured By Owner Feb 8, 2010
ohhhh....
Reply
:iconprobablynotapoptart:
probablynotapoptart Featured By Owner Dec 31, 2009
I LOVE ITTT :la:
Reply
:iconblissfullysarcastic:
BlissfullySarcastic Featured By Owner Dec 15, 2009
ZOMFG, I LOVE YOU, YOU ARE MY HERO. :la:
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Jun 7, 2011  Student Interface Designer
:lol:
Reply
:iconcosmic-doodle:
Cosmic-doodle Featured By Owner Mar 30, 2009  Hobbyist Digital Artist
xD i like it. good job.
Reply
:iconxxkinkypoptart:
XxKinkyPoptart Featured By Owner Feb 21, 2009
<3 Oh my
Reply
:iconmeepeh:
Meepeh Featured By Owner Apr 19, 2008
the best kind of poptart.
Reply
:iconrhinano:
Rhinano Featured By Owner Feb 24, 2008
Cute!
Yep, I wouldn't eat him.
:+fav:
Reply
:iconakayuki101:
Akayuki101 Featured By Owner Jan 1, 2008
HAHAHAHAHAA xDD It looks like it belongs in a straight jacket. I'll love it forever by putting it in my shoutbox :D
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Jan 8, 2008  Student Interface Designer
Hahaa, thanks. :lol:
Reply
:iconticakittykat:
ticakittykat Featured By Owner Dec 9, 2007   Traditional Artist
Wow...that is beyond cute. Like it looks so special that you can't help but want to hug it...But I'd be a little scared to eat it...cause I think it would make me stupid. =P
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Dec 10, 2007  Student Interface Designer
:slow: He's just waiting for you to eat him. His ominous smile means nothing...
Reply
:iconticakittykat:
ticakittykat Featured By Owner Dec 11, 2007   Traditional Artist
I don't know...I just don't trust pop tards. I might end up regretting it...lol
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Jan 8, 2008  Student Interface Designer
Good choice; they're just waiting until you trust them so that they can weasel their way into yer brainz... :slow:
Reply
:iconthe1blur:
The1Blur Featured By Owner Nov 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
LMAO!! COOL!
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Nov 26, 2007  Student Interface Designer
:lmao: Thanks!
Reply
:iconcrowhesghost:
crowhesghost Featured By Owner Nov 3, 2007
Taste the tardy goodness. :D
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Nov 3, 2007  Student Interface Designer
:chew: Delicious.


:slow:
Reply
:iconcrowhesghost:
crowhesghost Featured By Owner Nov 3, 2007
Yummers. :hungry:
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Nov 3, 2007  Student Interface Designer
Indeed. :eatshit:
Reply
:iconelixirphoenix:
elixirphoenix Featured By Owner Oct 29, 2007  Hobbyist Writer
FunnyXD
Reply
:iconsassylilmommie:
sassylilmommie Featured By Owner Oct 22, 2007   Interface Designer
Cute! Will have to think of somewhere to use it.
Reply
:iconkkarasu:
KKarasu Featured By Owner Oct 22, 2007
sure its quite funny.
lol, the tongue and such.
nice one!
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Oct 22, 2007  Student Interface Designer
Thanks :D
Reply
:iconwhite-ryvnn:
White-Ryvnn Featured By Owner Oct 21, 2007
...rofl
the face is just so great
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Oct 21, 2007  Student Interface Designer
:slow: roflmathanks
Reply
:iconsango1fan:
sango1fan Featured By Owner Oct 21, 2007
CUTE!
Reply
:iconelectromechanical:
Electromechanical Featured By Owner Oct 21, 2007
:lmao: I love the name you gave it.
Anyway, good job, the expressions are nice, and the poptart details are really nice, too. :ahoy:
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Oct 21, 2007  Student Interface Designer
Heh, thanks. :ahoy:
Reply
:icongitasousha:
GitaSousha Featured By Owner Oct 20, 2007
*Licks Mouth* Yummy, POPTARTS!!
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Oct 21, 2007  Student Interface Designer
:drool:
Reply
:iconisodonkabo:
IsoDonkabo Featured By Owner Oct 20, 2007   Interface Designer
So cute! :D
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Oct 21, 2007  Student Interface Designer
:D Thankeu!
Reply
:icond-garcia:
D-Garcia Featured By Owner Aug 17, 2007   Interface Designer
yes! sweet!
Reply
:iconsnakeofmyth:
SnakeofMyth Featured By Owner Aug 9, 2007  Hobbyist Traditional Artist
XD Very nice emoticon.
Reply
:iconabosorutezero:
abosoruteZERO Featured By Owner Aug 3, 2007
AAAAAA! So adorable! 8D
Reply
:iconjerianna:
jerianna Featured By Owner Jul 20, 2007
Dawww.
I might have to eat this cutie. :D
Reply
:iconjerianna:
jerianna Featured By Owner Jul 22, 2007
Welcome. :D
Good luck on future deviations! We'll all look forward to them!
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Jul 21, 2007  Student Interface Designer
:chew: Thanks.
Reply
:iconsugaroo:
sugaroo Featured By Owner Jul 16, 2007  Hobbyist General Artist
haha omg I love this soo much! It makes me happy :D
Reply
:iconmiamoto:
Miamoto Featured By Owner Jul 16, 2007  Student Interface Designer
Yayhappiness :laughing:
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

Emotes O: by axelizahottie




Details

Submitted on
June 3, 2007
Image Size
14.5 KB
Resolution
20×25
Thumb

Stats

Views
3,759
Favourites
168 (who?)
Comments
95
Downloads
97
×